Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Κατηγορούν το δήμο Αλμωπίας για παραπληροφόρηση οι ιδιοκτήτες του σπιτιού του Μενέλαου Λουντέμη

Κάλεσμα σε ενημερωτική εκδήλωση
   Με επιστολή του στον τύπο, ο ιδιοκτήτης του κατεδαφισθέντος πλέον σπιτιού του Μενέλαου Λουντέμη στον Εξαπλάτανο, κατηγορεί το δήμο Αριδαίας για παραπληροφόρηση και προσπάθεια αποποίησης των ευθυνών του για την κατεδάφιση του σπιτιού του μεγάλου αυτού συγγραφέα. Μάλιστα καλεί τους πολίτες και τα μέσα ενημέρωσης σε ενημερωτική εκδήλωση στην πλατεία Εξαπλατάνου την Κυριακή και ώρα 8:00 το βράδυ, όπου θα γίνει αναφορά στο χρονικό της παραπάνω απόφασης κατεδάφισης. Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:
Την 12η Ιουνίου ημέρα Παρασκευή με ρητή εντολή του Δήμου Αλμωπίας αναγκάσθηκα να κατεδαφίσω το σπίτι του Μενέλαου Λουντέμη στον Εξαπλάτανο .... που ήταν το πατρικό μου σπίτι. Από εκείνη την ημέρα ζω ένα παραλογισμό. Το ίδιο βράδυ της κατεδάφισης ο Δήμος Αλμωπίας εξέδωσε δελτίο τύπου με το οποίο αποποιήθηκε πλήρως της ευθύνης λέγοντας ότι η κατεδάφιση έγινε με πρωτοβουλία μας γεγονός που είναι απόλυτα ανακριβές σύμφωνα τουλάχιστον με τα έγγραφα στοιχεία που έχω στα χέρια μου και με τα οποία εντέλλομαι να το κατεδαφίσω εντός τριών ημερών. Με αφορμή το Δελτίο Τύπου του Δήμου που δημοσιεύθηκε από το ΑΠΕ-ΜΠΕ και αναδημοσιεύθηκε σχεδόν από το σύνολο των ΜΕ του ηλεκτρονικού τύπου γίναμε δέκτες εκατοντάδων υβριστικών και απαξιωτικών σχολίων. Έκτοτε η Δημοτική αρχή και παρά το έγγραφο αίτημα μου αρνείται να ανακαλέσει το καθ όλα ψευδές δελτίο τύπου. Επιπλέον αρνήθηκε, αν και έχει υποχρέωση, να μου χορηγήσει έγγραφα στοιχεία που αφορούν το ακίνητο και μου είναι απαραίτητα στην προσπάθεια μου να αποφασίσω και να σταθμίσω τις περαιτέρω ενέργειες μου. Το πρωϊ της 17 Αυγούστου ζήτησα από τον πρόεδρο του Μορφωτικού Συλλόγου Εξαπλατάνου να μου χορηγήσει χρόνο πέντε λεπτών στην κεντρική εκδήλωση των Λουντέμειων 2015 προκειμένου να ενημερώσω την κοινή γνώμη για την αλήθεια ελπίζοντας να μεταστρέψω την κοινή πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια εις βάρος μας, τόσο για την εγκατάλειψη όσο και για την κατεδάφιση του ακινήτου. Την επομένη με έκπληξη ενημερώθηκα ότι σύμφωνα με απόφαση που έλαβε το διοικητικό συμβούλιο δεν μου επιτρέπεται η παρέμβαση με το αιτιολογικό ότι θα αμαυρώσω την τελετή. Η απόφαση αυτή με υποτιμά και με θίγει βαθύτατα, θεωρώ ότι αποτελεί πράξη προληπτικής λογοκρισίας εις βάρος μου και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν είναι προϊόν παρέμβασης αυτών που επιμένουν στο ψεύδος και θέλουν να αποκρύψουν την αλήθεια. Επί 30 χρόνια δεν αρνήθηκαν σε κανέναν πολιτικό οποιασδήποτε βαθμίδας να εκφωνήσει μακρόσυρτους λόγους. Ακούσθηκαν βαρύγδουπες υποσχέσεις για την διάσωση του σπιτιού οι οποίες έμπαιναν στο συρτάρι της λήθης, μόλις κατέβαιναν από το βήμα. Όταν κάποιος τους επέκρινε και τους ζητούσε να υλοποιήσουν τις υποσχέσεις τους υπήρχε πάντα η εύκολη απάντηση, Για όλα φταίνε οι ιδιοκτήτες – κληρονόμοι αποκρύπτωντας το πραγματικό γεγονός, ότι ουδέποτε υπέβαλαν οποιαδήποτε πρόταση. Τώρα όμως που εμείς ζητήσαμε πέντε λεπτά να ενημερώσουμε την κοινή γνώμη το αρνήθηκαν. Έτσι λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν την ιστορία του σπιτιού και τι διαδραματίσθηκε αυτά τα 30 χρόνια είμαι πρόθυμος να σας ενημερώσω την ερχόμενη Κυριακή και ώρα 20.00΄ στην κεντρική Πλατεία του Εξαπλατάνου στην προσπάθεια να ξεφορτωθώ λίγη από την ευθύνη και την λάσπη που τόσα χρόνια φορτώνουν στις πλάτες και τις ψυχές μας. Η παρούσα επιστολή - πρόσκληση απευθύνεται σε όλα τα μέσα ενημέρωσης του Νομού. Τέλος θα ήταν επιθυμητό όσοι έχουν την πρόθεση να παρευρεθούν να με ενημερώσουν τηλεφωνικά, με SMS ή e-mail. Τσίτσος Γρηγόρης (6983525430) email:Gregory.gregory03@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: